23. elokuuta 2015

SUNDAY

mor2mor13
mor5 mor10mor15idkuvamor12
mor6

SUNDAY MORNING
PHOTOS BY ME

Ihanaa sunnuntaita kaikille! Mun sunnuntai meni odotettua mukavammin Stadin uimastadikalla. Kaunis ilma, hyvä seura ja fiilis. Siitä mun sunnuntai on tehty. 
Mun kolmas viikko Helsingissä  meni erinomaisen hyvin. Koulu tuntuu luistavan pikkuhiljaa eteenpäin ja ihmisten kasvot alkavat näyttämään tutuilta. Oma porukka on jo kasaantunut ja koulumatka sujuu nopeasti sporalla. 
Kuuluisat nasut olivat ja menivät. Täytyy sanoa kyllä, ettei enää IKINÄ!! Odottakaa vaan seuraavat ykköset ;) 
Eilen rankan juhlimisen jälkeen nukuin pitkään ja lähdin herättyäni hietsuun läppärin kera. Illalla ihana Sofia liittyi mun seuraan. Ilta oli lämmin ja viihdyttiin parvekkeella yömyöhään asti. Hyvässä seurassa aika menee mielettömän nopeasti. Ihanaa, kun Sofia asuu niin lähellä mua ja aikaa tuntuu löytyvän yhteisille jutuille. 

Jotenkin tosi hassua ajatella, että kolme viikkoa ja kaksi päivää on mennyt vasta Helsingissä. Näihin kolmeen viikkoon on sisältänyt niin paljon mielettömiä juttuja. Kaikki on vielä uutta ja jännittävää. En läydä sanoja kuvaamaan tunnetta siitä mitä tunnen asuessani täällä. Joka ikinen aamu, kun herään mietin, kuinka onnellinen ja onnekas olen, kun saan herätä omasta asunnosta ja kaupungista missä mun on hyvä olla. Vieläkin nousee kyyneleet pintaan, kun tajuaa kuinka paljon työtä tämän eteen on tehty ja nyt, nyt se kaikki on tässä. Siinä missä seison, siinä mihin katson. Mun onneni on tässä. Ihan tässä. 

Ehkä vähän ajateltavaa teillekin. Ihanaa sunnuntain jatkoa <3 





2 kommenttia:

  1. Tosi ihana teksti ja kirjotustyyli. Sulla on kyllä upee blogi :)

    VastaaPoista