15. lokakuuta 2016

Ylipitkät hihat

2535idkuva27
29 13
31 42

PHOTOS BY MERI LUUKKANEN
SHIRT/ZARA PANTS/H&M SHOES/ADIDAS BAG/MANGO


"Jännittäviä, isoja ja leveneviä hihoja hämmästeltiin katumuotikuvissa ja muotiblogeissaYksinkertaisimmillaan hihat ovat somasti ylipitkät ja niissä on levenevät hihansuut."
Tyyli.com

Hei pitkästä aikaa! Melkein kaksi viikkoa ollaan eletty hiljaisuudessa. Täällä ollaan taas onneksi normaaliin tapaan.  

Olette varmasti törmänneet tähän trendiin. Ylipitkät hihat ovat olleet mielessäni jo jonkun aikaa, mutta ei trendi ole saanut minun puolestani tuulta purjeisiin. Eilen jostain syystä nämä hihat puhuttelivat ja muodostin asun niiden ympärille. Kokonaisuus näin jälkikäteen miellyttää silmää vielä enemmän.  

Enemmän hihoja siis jatkossa! 

Mutta, mitä tulee syksy- ja talvipukeutumiseen, olen vähän hukassa.  

Aluksi pukeutuminen näin syksyisin innostaa ja pää on täynnä inspiraatiota tulevia kylmiä ilmoja varten. Muutamat hassut sadepäivät se kestäköön ja sitten se loppuu.Inspiraatio meinaan. Ilman kylmenevät päivä päivältä ja kaapissa möllöttää samat lämpimät vaatteet. Villapaitoja, farkkuja ja kaulahuiveja.  

Pakko jo siis myöntää, että vaikka talvi ei ole edes vielä alkanut, olen jo aivan kyllästynyt villapaitoihin ja pitkiin housuihin. 

Kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta viimepäivinä on villapaita vedetty päälle jo useamman kerran ja villakangastakkia olen käyttänyt illalla Alepaan mennessäni. On jo niin pirun kylmä.  

 Jostain syystä, tämä aika vuodessa on todella vaikeaa pukeutumisen kannalta –ainakin minulle. Ja jos yhtään minua tunnet, tiedät että kylmä ei minua inspiroi. Missä on lämpö ja paljaat sääret? Auringon valo aamuisin ja vihreät lehdet?  

Eilen oli päivistä kylmin. Ainakin tuntui siltä. Kylmästä viimasta ja ihmisjoukosta huolimatta lähdettiin Merin kanssa kuvailemaan. Olikin todella virkistävää, kun kameran takana olikin joku toinen. Erittäin onnistunut kuvaussessio takana ja innolla odotan, jos saisin tuon upean naisen kameran taakse uudestaankin! 

Mulla alkoi eilen myös syysloma. Pitkään ja hartaasti sitä ollaankin jo odotettu.  
Hyvin tyypillisesti olen siis ensimmäisenä loma-aamuna herännyt 06.42. Eikä kyllä haittaa yhtään. Kynttilävalossa, aamukahvi kädessä ja hiljaisessa kodissa on ollut ihana herätä. Jopa niin ihana, että mielellään herään huomennakin yhtä aikaisin. 

Tästä ei voi tulla muuta kun kaunis ja onnellinen päivä.  
Ihanaa viikonloppua Teille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti