30. maaliskuuta 2016

IPHONE 1/2

idkuva

<3

i1

Tytöt kävi pienillä hamppareilla :D /Minä ja ihana Fanni <3

i4

Minun Wanha Tiia <3 / Kävin Salossa pörräämässä.

i2

Lito aina välillä yllättää mut tuomalla kukkia <3

i3

Mieletön taivas!! / Käytiin katsomassa teatteria.

i5

Mitä tekisin ilman kahvia? / Ystävänpäivänä tehtiin kunnon brunssi <3

i6

Olen niin onnellinen, kun tytöt tulivat luokseni viikonlopuksi <3

i9

<3/<3

i7

Ella<3 / Vähän juhlistamassa

i10

Mini aina välillä vierailee mun luona<3 / My jeans

i11

Tehtiin Linon kanssa yksi kuvausprojekti / <3

i13

Jaaaa tässä sitä taas ollaan -urheilemassa.

i15

Tällä kertaa tehtiin Liton kuvausprojektia.

i17

Aamut.../Ihana ja uusi valokuvaajani Sofia <3

i12

Minä ja Siri <3 / Käytiin Sirin kanssa tsekkailemassa Punavuoren kahvilat.

i14

Jaaa juhliminen jatkuu... :D 

2 kommenttia: