12. tammikuuta 2016

KISAHALLI

kh35

kh45
kh42idkuvakh49
kh33
idkuvakh40kh37kh23

PHOTOS BY EEVI STÅHLSTRÖM
SKIRT/MONKI BOMBER/FIORELLA SHOP  SHOES/ADIDAS x STAN SMITH

Tässä yhdet aivan loistavat kuvat, mitä otimme Eevin kanssa. Paikkana toimi Kisahalli, jonne pääsimme kuvaamaan Katrin treenatessa. Onneksi ei olla Eevin kanssa jouduttu tuolla lumisateessa kuvaamaan mitään. Voi olla, että kohta koittaa sekin sitten... :D 

Mulla näkyy kuvissa letit. Letit ovat olleet mulle ehdoton ei. En ole vaan osannut kuvitella niitä mun tyyliin sopivaksi. Nyt kun vaaleaa väriä on lisätty päähän, niin halusin kokeilla mennä mukavuusalueen ulkopuolelle.  Kuvissa kyllä letit toimii, mutta ehkä letit ovat mulle edelleen huonon hiuspäivän pelastus, eikä niinkään se "parempi" look.

Tänään ei tule muuta kuin vähän päivän kuulumisia. Mulla on alkanut tosi hyvin alkuviikko. Lito tuli eilen mun luoksi ja viipyi aamuun asti. Tänään aamulla sitten ihanan lumisateen sijasta oli täällä aika kaaos. Ehkä se lumi on kivempi kuitenkin sisältä katsottuna (:D) Ihanan valkoinen maa kyllä kieltämättä ja toivon sen koristavan ikkunalautoja vielä hetken<3

Pääsin koulusta tänään jo 11.00.  Se tarkoitti sitä, että mulla on ollut aika leppoisa päivä. Päätinkin siis fiilistellä lumipyryä ikkunalaudalla ja vaan nauttia tästä vaaleudesta. Olen jaksanut myös siivota ja tehdä läksyjä. Ei ole siis ihan fiilistelyksi mennyt koko päivä.

Kohta Siri tulee mun luokse ja lähdetään täältä stadiin päin. Toivottavasti teilläkin ollut onnistunut päivä lumipyrystä huolimatta! :)

Kuullaan pian<3

P.S. Kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoneille! Olette niin arvokkaita. Kiitos.



4 kommenttia:

  1. Letit on kyllä hiuspäivän (tai parin päivän..) pelastus, mutta ite kyllä tykkään niistä silti ihan hulluna! :) Tälleen talvella ei oo kyllä tullu laitettua lettejä, mutta eiköhän taas ku kelit vähän lämpiää ja saa heittää toppatakit veks! Nuo kyllä sopii sulle ihan älyttömän hyvin ja tuo sen tarvittavan ripauksen tähän asuun mun mielestä. Jollain perusponnarilla tai aukinaisilla hiuksilla tää asu ois ollu vaan sellainen basic kiva asu sulla, mutta nyt tää kokonaisuus on iha 10 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kyllä puhut! :D Iso kiitos! <3 Kiva kuulla, että sopii, vaikka itse arastelenkin.

      Poista