2. helmikuuta 2014

boyfriend & Sunday

9

31311
Heissan! Anteeksi hieman huonolaatuiset kuvat. Pistin ne pienemmäksi ettei ota kauheesti silmään. Mun viikonloppu on mennyt pitkästä aikaa rauhallisissa oloissa. Olen ollut aivan kotosalla ja tämän sunnuntain pyhitin joka viikkoiselle kirpparikierrokselle Aadan kanssa.
Jalassa mulla oli pitkästä aikaa boyfriendit. Oli ihana tallustella niiden kanssa. Sopii mainiosti ei niin kylmiin päiviin. Ostin perjantaina H&M:stä kaksi samanlaista sormusta yht. 2€. Olen ihan rakastunut kultaiseen. Tällä tytöllä onkin tulevana tiistaina synttärit. Lahjatoiveet on hieman hakusessa, mutta kamerajalusta olisi kova sana tähän hätään. Yksi "takki" houkuttelee mua Lindexillä, mutta hinta hieman raapaisee. Ehkä se voisi olla yksi lahja toivelistalla. Mulla kahvihammasta kolkuttaa joten pitää mennä. Ihanaa sunnuntaita kaikille, ja kuullaan ihan pian<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti