25. lokakuuta 2014

10 facts about me

1
Muiden bloggaajien innoittamana, haluan jakaa blogin puolelle kymmenen faktaa minusta. En ole ennen tehnyt tämän tyyppistä postausta, ja haluaisin teidän lukijoiden tietävän edes jotain yksityiskohtia minusta. Pidemmittä puheitta, aloitetaan:

1. Olen hullun siisti ja järjestelmällinen tyyppi. Aina sänky pedattu ja meikit omassa kotelossa. Vaatteet ei koskaan loju lattialla ja pidän huolen myös siitä, että vaatehuone pysyy yhtä siistinä, vaikka veljen kanssa se yhdessä jaetaankin!

2. En ole mitenkään erityisen hyvä koulussa tai lukuaineissa varsinkaan. Paljon enemmän nautin käsillä tekemisestä ja luovuuden käytöstä.

3. Kun koulu tuli puheeksi, haen lukioon helmikuussa. Maiseman vaihdos olisi tiedossa.

8 

4.Olen niin paljon enemmän kesä/kevät ihminen, kun talvi/syksy ihmisen. En pidä kylmästä lainkaan. Jopa kesällä 30 asteen lämmössä tuleva pieni tuuli saa minut hermostumaan. Pimeys ja kylmyys, eivät vain sovi minulle.

5. Olen karpannut melkein puoli vuotta. Tai no karpannut ja karpannut. Jättänyt täysin leivät, pastat, perunat ja muut paljon hiilihydraatteja sisältävät tuotteet pois ruokavaliosta. Ruokavalioni koostuu kasviksista, lihoista ja hyvistä rasvoista.

6.  -Rakastan- Helsinkiä. Siis kirjaimellisesti. Kaikki ne ihmiset  ja persoonalliset pukeutumistyylit saavat minut istumaan kahvilossa monta tuntia ihan vain niitä katsellen. Olen hyvin useasti viime aikoina matkustanut Helsinkiin päin ja ette arvaa mitä, minä matkaan sinne myös tällä hetkellä! :-D

12

7. Opin juomaan kahvia n. 6 vuotiaana, isovanhempieni luona. Silloin puoli kuppia maitoa ja kolme lusikallista sokeria saivat minut koukuttumaan kahvin makuun ja siihen mummulafiilikseen<3

8. Inhoan mustia karkkeja yli kaiken!! 

9. Olen ehdottomasti enemmän aamuihminen. Herääminen ei tuota ongelmia ja aamut ovat yleensä tehokkainta aikaa vuorokaudessa. Aamut ovat kaikkein paras ajankohta lukea kokeisiin tai tehdä muita koulujuttuja. 

10. Pohdin paljon asioita päivän varrella. Siksi usein lauseet millä aloitan keskustelut kuulostaa tältä, "Kelasin eilen.../Mä vähän kelasin just..."  :-D

Noniin, mistäs tykkäsitte. Minusta tätä postausta oli todella kiva tehdä. Toivottavasti tekin tykkäsitte! 

10 kommenttia:

  1. Ei kyllä voisi arvata, että olet vielä yläasteella. Sinänsä se jopa harmittaa mua kuinka paljon media ja muut paineet saa tytöt aikuistumaan ihan liian nopeasti. Ja toi karppaaminen? Herranjumala tyttöseni, sun iässä ei vielä edes lihota ja terveellisesti ruokavaliosta jos puhutaan, myös hiilihydraatit ovat tärkeitä! Älä siis kokonaan jätä niitä pois ruokavaliostas.
    Muuten sulla on kyllä ihana blogi, mutta älä pidä kiirettä aikuistumisessa! Jossain vaiheessa huomaat kyllä olevasi aikuinen, mutta sen aika ei todellakaan ole vielä moneen vuoteen.
    Ihanaa syksyä sulle <3

    VastaaPoista
  2. Saan mun pukeutumiseen usein inspiraatiota sun blogista, tykkään sun tyylistä ! muuten, miksei salon lukioon ensi syksynä ?

    VastaaPoista
  3. Joo, eihän sitä moni muukaan usko, että vasta peruskoulua käyn. Ja karppaamisesta sen verran, että olen puhunut siitä aikasemminkin blogissa ja siihen on ihan kunnon syy. Mun elimistö on hyvin herkkä hiilihydraateille, ja siksi näin parasta vähentää niitä runsaalla kädellä. Tällä hetkellä elimistö toimii paremmin ja voin hyvin :-) Kiitos kovasti kommentista ja ihanaa syksyä myös sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootkos varma ettei sulla oo keliakiaa?

      Poista
  4. Kiitos paljon Lotta ja hirmu ihana kuulla<3 Ja nään parhaaksi mun tulevaisuuden kannalta, muuttaa nyt tässä vaiheessa pois ja kokeilla vähän omia siipiä!

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi kiva postaus! :-) Mulle tuli pieni postausehdotus mieleen. Olis tosi kiva tietää miten esim. Sun koulussasi pukeudutaan, eli ottaisit kameran mukaan ja kuvailisit oppilaita, kenellä on sun mielestä kiva tyyli! :-) Ihanaa syksyn jatkoa sulle <3

    VastaaPoista
  6. Kiva kuulla että tykkäsit! Täytyypä laittaa korvan taakse :-)

    VastaaPoista
  7. En ole, mutta hyvin mahdollista!

    VastaaPoista
  8. Haet lukioo kun omien sanojesi mukaan et edes pidä lukuaineista.. Tekeekö lukio nykyään ihmisestä parempia vai mikä siinä on että sinne pitää väkisin mennä itseään kiduttamaan.. Onko jotenkin hienoa sanoa ihmisille että hei mä olen lukiossa tai saada se valkonen lakki ? Selittäkää joku mulle tää...

    VastaaPoista
  9. En nyt ihan niinkään sanoisi, että menen lukioon itseäni kiduttamaan. Menen sinne opiskelemaan ja hakemaan hyvää yleissivistystä. Tiedän, että lukio tuo kokonaisuudessaan mulle hyvän pohjan ja toivottavasti paljon ystäviä. Jokainen tehköön omat valitansa. Kunhan ne on itse valintoihin tyytyväinen.

    VastaaPoista