1. syyskuuta 2014

R A N D O M S

Everyday randoms

Neljäs kouluviikko alkoi tänään. Viikonloppuna tuli levättyä aika vähän, mutta kestäköön sen sillä tämä tyttö alkaa pitämään pienemmille jumppakerhoa Eevin kanssa. Myös mun TET-paikka on varmistunut ja pääsen Helsinkiin pitkästä aikaa ja vielä viikoks.  Ennen tettiä ja kerhoja mulla on kuitenkin ihan mahtavia juttuja  tiedossa tällä viikolla, mutta enempää en voi paljastaa. 
Tänään sain vihdoin 11pv vanhan nyytin syliini. Voi että kun olen kaivannut vauvan tuoksua ja niitä pieniä sormia<3 Toivottavasti tulen olemaan tämän ihanan tytön elämässä vielä pitkään! 
Nyt on mentävä, sillä ranskan sanat odottaa... Kuullaan varmasti pian!






2 kommenttia:

  1. Mäkin olin viime vuonna ysillä tetissä Helsingissä :) Mukavaa vaihtelua ja vielä minua kiinnostavan alan paikassa, tosin en sinne olisi kyllä ilman suhteita päässyt.

    VastaaPoista
  2. Kiva kuula, että joku muukin on lähtenyt sinne :-)

    VastaaPoista