13. elokuuta 2014

M Y S U M M E R

Tänä kesänä pääsin ripiltä. Leiri oli mukava, mutta henkisesti tosi raskas. 
Kotiutin ensimmäisen Louis Vuittonin. Se onkin ollut käytössä tosi ahkerasti ja erittäin kätevä esim. Helsinkiin lähtiessäni.
Helsingistä puheen ollen, olen viettänyt siellä runsaasti aikaa, niin Eevin kuin itseni kanssa.
Ollaan käyty kuvailemassa tosi monissa paikoissa ja olen hyvin tyytyväinen, miten blogini alkaa vihdoin näyttämään omalta. Paljon on toivottavasti edessä vielä kehitystä, mutta nyt näyttää jo tosi hyvältä.

Kukat ovat tulleet tän kesän aikana, mulle tärkeäksi osaksi kotia ja varsinkin omaa huonetta. Kukat ovat vaan niin kauniita.
Kun puhuttiin jo kuvauksista. Olen löytänyt kesän aikana tosi paljon uusia kuvauspaikkoja ja ideoita riittää syksyyn asti...
Olen kävellyt pitkiä katuja auringon valossa ja mietiskellyt elämää, niin syviä kuin ei niin syviä juttuja.
Olen nauttinut kahvista aamuin ja illoin. Päivän pienin, mutta tärkein rentoutumishetki minulle.
Viimeisillä viikoilla pääsin vasta heittämään talviturkin, kun olin Alinan, Elinan, Henkan, Jannin, Veron, Emmin, Matiaksen ja Eliaksen kanssa Lehmijärvellä. Illat oli pitkiä ja mukavia!
Ollaan Anniinan kanssa myös tutustuttu paremmin kesän aikana. Meillä on ihania muistoja kesältä, kuten regatta... ;-)
Korkokengät ovat päässeet jalkaani enemmän kuin 100 kertaa. Myös korkokenkävarasto alkaa käydä aika suureksi... :-D

Siinä oli pieni tiivistelmä mun kesästä, joka oli kaikin puolin onnistunut. Vielä kun pääsisi arjesta kiinni...
Millainen kesä teillä oli? Mistä nautitte ja mistä te ette niin nauttinut. Kertokaa ihmeessä. Olisi tosi mielenkiintoista lukea myös teidän lukijoiden kesästä.

Kuullaan pian asukuulumisten kera!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti