16. toukokuuta 2014

fav

41382914
...housut meinaan ;-)
Mä bongasin nuo aivan ihanat farkkuhousut muutama viikko takaperin kirpparilta. Ajattelin jo heti, että muokkailen niitä vähän, ja niistä tulee täydelliset. Noh, eilen se inspiraatio iski, ja tein reijät kyseisiin housuihin. Musta noista tuli aivan tosi hyvän näköiset. Mitäs te pidätte?
Mä olen niin o-n-n-e-l-l-i-n-e-n kun on perjantai! Joka päivä kokeita lukuunottamatta maanantaita. Ensi viikolla kaksi pienempää testiä ja se on siinä. Ihan uskomatonta. Tämä viikko on ollut myös siitä erikoinen, että olen syönyt hieman eri tavalla. Olen tästä hurjan innoissani ja toivon että tuloksia näkyisi jo pian. Voisin harkita tekeväni tästä "isomman" ja ihan oman postausken, jos vain kiinnostusta löytyy.. ;-)
Huomaatteko muuten, että tämän neidin hiukset ovat tuplasti vaaleammat? Olen super tyytyväinen.
Ihanaa ja energistä viikkoa ihan jokaiselle<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti