5. maaliskuuta 2014

Wednesday 5/3/14

4161413
12
6
Heissan! Olen niin innoissani tulevasta keväästä. Valkoiset housutkin eksyi jalkaani tänään ja nilkkurit tietysti. Ehkä vielä ilma vähän kylmä, mutta enköhän mä kestä. Mun viikko on kulunut lukiessa. Huomenna tämän viikon viimeinen koe ja nokka kohti viikonloppua. Olen siitäkin innoissaan vaikka mitään ihmeellisiä suunnitelmia ei ole. Tän päivän aurinko antoi mulle kourallisen voimaa loppuviikkoon! Toivottavasi teilläkin on ollut mahtava päivä takana<3
Huomasin myös, että aika moni uusi lukija on tupsahtanut tänne. Suuri kiitos ja kumarrus teille ja tervetuloa<3
Asusta vielä sen verran, että näin kevättä kohti kun mennään, haluan käyttää vaaleita ja pastellisävyjä vaatteissani. Valkoinen tänään tuntui aika hyvältä!

6 kommenttia:

  1. Asu on tosi raikas ja nätti, mut eiks sul tuu kylmä kun viiletät nilkat paljaina?:D Itteä koko ajatuskin kauhistuttaa kun on vielä noin kylmä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon, ja ei tule kykmä :-D Hiukan viileä, mutta olen niin kesäihminen, että kestän pienen viiman :-)

    VastaaPoista
  3. Hei wau mikä asu! Löysin sun blogin nyt just mut mitä muutaman postauksen selasin ja sun kuvia kattelin, nii sulla on aivan upea tyyli!! Ja just tää asu on ehdoton lemppari :) jään ehdottomasti seurailemaan!
    ps, luulin sun olevan jotain 17 kun näitä kuvia kattelin, mut hups ootkin -99... :D

    VastaaPoista
  4. Voi Kiitos Anni kauniista sanoista! :-) Mukavaa että kiinnostuit ja tervetuloa!
    Heh, et ole ensimmäinen joka on sanonut noin.. ;-)

    VastaaPoista
  5. Mistä oot ostanut noi valkoset housut? Aivan ihana asu muutenkin :)

    VastaaPoista
  6. Tessa: Ostin nuo valkoiset housut ihan Seppälästä :-)

    VastaaPoista