26. maaliskuuta 2014

-

15,1

10 12162

148
Heissan ja tuulista keskiviikkoa! 
Päätin tulla esittelemään teille mun uusimman ostoksen eli trenssitakin Vero Modasta. Rakastuin tuohon ensisilmäyksellä ja käytiin moneen otteeseen Annun kanssa sitä katsomassa ja ihailemassa. Joka kerta se näytti paremmalta. Maanantaina kun päästiin koulusta, ei kauankaan kun kiikutin tuon ihanan takin kotiin<3 
Alkuviikko on alkanut hyvissä merkeissä. Tänään mä meninkin kympiksi kouluun koska mä pidin parit vapaatunnit. Oli ihana nukkua pidempään ja hyppäsin jopa pyörän kyytiin ja lähdin auringon paisteessa pyöräilemään. Ihana mautovapaa siis tänään. Tosin se loppuu jo parin tunnin päästä :-D 
Conssit pääsi mun jalkaan myös ensimmäistä kertaa varmaan sitten kesän (!?) Musta noi sopi mun uuden takin kanssa hyvin ja asusta ei tullut liian "virallinen". 
Oltteko muuten jo kyllästynyt mun kukkakuviin? Mä sitten rakastan kauniita kukkia sisällä ja kauniissa luonnonvalossa<3 Pieniä iloja arjessa vai mitä? 
Noniin mutta se mun ajatuksista tällä erää. Kullaan <3 

2 kommenttia:

  1. Todella tyylikäs ja ihana asu, tykkään siitä kovasti :) Takin voisin vaikka heti ottaa itselleni. Upeita nämä kuvat muutenkin!

    http://ellanooran.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos paljon ellinoora! Takki onkin tänhetkinen suosikki. <3

    VastaaPoista