21. maaliskuuta 2014

-

17791614


11

3Heissulivei ja IHANAA PERJANTAITA<3
Vihdoin! Mulla on ollut niin letkeä perjantai ja olen potenut kauheata väsymystä koko päivän. Vasta illalla "heräsin" tähän päivään. Mulla on tänään ollut aika rennot vaatteet vaikka asu näyttääkin enemmän siistiltä ja ei välttämättä niin rennolta. Olen rakastunut kevään tullessa siniseen ja nimenomaan taivaan siniseen. Eniten pidän väristä paidoissa, mutta asusteissa se voisi näkyä enemmän.
Viideltä alkoi konsertti Salon Kirkossa (riparijuttuja) ja lähdettiin Annun kanssa sinne. Oli todella positiivinen yllätys kun kirkossa esiintyi 2 räppäriä ja kolmas poika taustalaulajana. Oli siis todella hyvä ja positiivinen yllätys. Pojille iso kiitos ja kumarrus tunnin mittaisesta showsta. Mun ilta jatkuu tylsästi kotona. Taidan pyhittää sen kouluhommille ja äidin kanssa olemiselle<3 Nauttikaa murut ihanasta perjantaista!

2 kommenttia: