17. helmikuuta 2014

Usual Monday

119163417148
Noniin! Moikka kaikille ihanille ja mahtavaa loman alkua niille kaikille kenellä sitä on. 
Mä päätin tulla esittelemään mun uusia juttuja. Niinkun näkyy, sormessani on Kalevalan sormus, jonka sain iskältä syntymäpäivälahjaksi<3 Se onkin kilistellyt ahkerasti sormessani ostamisen jäljeen. Myös lauantaina Aadalta kotiuduttuani lähdettiin perheen kanssa Myllyyn ja ostin vihdoin tuon "takin" Lindexistä. Hinta oli 49.95 ja joo, hieman se kirpaisi, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen ostokseen. Tänään käytiin hoitamassa Eevin kanssa mautokouluasiat kuntoon ja varattiin ajotunnit. Huomenna onkin tämän tytön eka ajotunti. Kylläpäs jännittää. Mentiin Eevin kanssa kiertelemään ja kahville tietenkin samalla. Mä olen alkuloman sairastellut ja tänään oli ensimmäinen päivä kun olo oli jo parempi. Loppuilta pitää levätä jotta ei kuume nousisi. Tälläistä tänään. Kullaan pian ihanat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti