26. marraskuuta 2013

mustaa ja valkoista

_
Heij ihanaiset<3 Mun päivä on tähän asti kulunut tosi hyvin. Tai siis parempaa päivää  saa hakea. Tänään koulussa ollaan treenailtu itsenäisyyspäivätansseja johon mä vapaaehtoisena osallistuin... Sain myös mun partnerin kanssa välit kuntoon joten mahtava juttu! Olo on muutenkin ollu tosi pirteä ja ei oo tämä kylmäkään kauheasti haitannut. Seiskaksi menen kirkkoon Robertin kanssa ja sitä ennen luen kokeisiin...3
Tossa onkin pari kuvaa musta ja Annusta viimeviikolla. Puspus Annu<3
iphone 003
Ja itsenäisyyspäivätansseista puheen ollen, mulla on vaateongelma tai siis mekkoongelma! Löytyisiköhän Salon kaupoista mitään kivaa tai vaikka kirpparilta jos sitä sitten saisi itse ommeltua tai muokattua? Täytyypä pitää silmät auki. Ei mulla tällä kertaa muuta asiaa olekaan. Kuullaan ihan pian<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti