15. syyskuuta 2013

15.9.13

3
Ostin noin viikko sitten Anttilasta aivan mahtavat kengät! Odotan jo innolla kylmien ilmojen tulon, sillä kengät pääsee ahkerasti käyttöön!

4
Koulussa joka vuosi kuusi kirjaa pitää lukea. Mä olen hyvin huono lukija, mutta eilen otin itseäni niskasta kiinni ja luin kirjaani puoliväliin asti :O
2
"Do More Of What Makes You Hppy" 
Mä olen tosi kiinnostunut sisustuksesta ja pikku hiljaa munkin huone on muuttumassa aivan oman näköiseksi. Mun haaveena tällä hetkellä on vaaterekki joka sekoittaa mun huonetta sen verran, että on PAKKO vaihtaa vähän järjestystä. Myös uusi lämmin matto olisi toivelistalla.
6mmm... Tälläistä tänään. Mä ehkä ihan vähän aikaa lepäilen sohvalla kahdestaan Äitini kanssa ja juon kupin kahvia<3 Mun nokka suuntaa tänään vielä kirpparille... Ihanat sunnuntait kaikille! Olette ajatuksissani. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti