1. syyskuuta 2013

Hello September

 photo 3_zps13c4487b.jpg photo 4_zps5f10c6c8.jpg photo 2_zps5a5db340.jpg photo 5_zps7f31aa1f.jpg
 photo 1_zps3d9111ae.jpg
Moikka moi!
Se olisi ensimmäinen päivä syyskuuta. Villapaidat ja kaulahuivit esille siis! Mä ostin viime viikolla kirpparilta tuon viininpunaisen villapaidan 4 eurolla. Ihana. Mä oon myös innostunut käyttämään tota huivia jatkuvasti. Siinä on vaan kaikki syksyvärit ja mukavan kevyt<3 Mä näin Emilian tänään piiitkästä aikaa. Päädyttiin taas vaihteeksi kahville :D Mun viikonloppuun ei kuulu mitään erikoista. Eilen käväistiin Äidin ja Iskän kanssa Ikeassa, vähän sisustusjuttuja etsimässä. Mukaan sieltä tarttus uusi seinäkello ja aivan ihana valkoinen viltti syysiltoja varten<3 Miten teidän syyskuu on lähtenyt käyntiin? Mulla ainakin mieli pysyy virkeänä vaikka ilmat pimenee ja kylmenee. 
Kullaan taas pian! Heippa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti