8. heinäkuuta 2013

Lisää raitaa...

Laukun ja Aadan kera. photo mauml19_zps685ac7b0.jpg photo mauml22_zps019bbf88.jpg
 photo mmauml1_zps0a87fffe.jpg photo mauml24_zpsb227dbb3.jpg photo mmauml2_zps63a95a62.jpg photo mauml7_zps543f7c89.jpg
Heippa taas!
Kuvissa näkyy mun upouusi raitapaita. Hieman merihenkinen! Aivan ihana löytö Lindexistä. Tossa vilahtaa myös mun uusi laukku, jonka löysin alennuksista nyös Zarasta.  Mä oonkin lähössä merelle Iiriksen kanssa torstaina. Jippii! Innolla odotan. Nyt mulla on ihanasti suunnitelmia täksi viikoksi. En malta odottaa. Tänään näinkin pitkästä Iiriksen. Siitä onkin vierähtänyt aikaa kun olin hänen kanssa. Sen jälkeen mentiin ajelemaan Pauliinan kanssa, ja illemmalla chillasin Aadan kanssa. Mahtava päivä tänään siis<3 Ihanat illanjatkot kaikille. Mä lähdenkin Äidin kanssa huomenna laivalla hakemaan meijän Paul kotiin. Joten kuullaan siis myöhemmin. 

2 kommenttia:

  1. vautsi en kyllä uskois että oisit 99 ! tosi nätti :>
    www.moments-with-jenna.blogspot.fi

    VastaaPoista