31. toukokuuta 2013

Viimepäiviä ja mietteitä


 photo ista009_zps4a1352c8.jpg
Tässä sitä nyt ollaan. Lähdössä tanssijaisiin. Ihan kaameeta ajatella että ensi vuonna en ole enää koulun pienin. Ajatukset pyörivät ympyrää. Ysit ovat pian poissa ja koulumme hajotetaan. Tämä on vain niin uskomatonta.
 photo ista007_zps6eb1a9a8.jpg
Viime vuosi on mennyt hurjan nopeasti. Kaikki on nyt takana, ja paljon uutta edessä. Ihmiset muuttuu ja vaihtuu ja toivon mukaan pääkoppakin fiksuuntuu... En tiedä onko muilla samanlaista oloa kun minulla, mutta minulla on olo, että tästä lähtee uusi hyvä kausi mun elämässä :)
 photo ista012_zpsead0bf4a.jpg
Mä uskon että ensivuosi tuo jotain upeeta tullessaan! Ainakin mun ja Annun prinsessapäivä onnistui<3
 photo ista011_zps3e7bd5a2.jpg
Mä myös hartaasti toivon että mun rakkaat ystävät jaksaa olla mun tukena ensivuonnakin. Heistä on ollut korvaamaton apu<3 
 photo ista008_zpsece6c532.jpg
Kaiken kaikkiaan, mahtava vuosi takana ja upea kesä edessä! Nauttikaahan joka iikka<3
Palaillaan kesälomalla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti