27. helmikuuta 2013

Wednesday

Moikkis poikkis!
Mun viikko on vaan mennyt koulussa ja kavereiden kanssa (valhojalla).
Mä en oo ehtinyt millään kuvailla mun asuja(xd) vaikka olisi pitänyt jaksaa. No tässä tuleekin nyt sitten päivän asusta kuvaa:) Mä en osaa oikeen sanoo mihin nä päivät on taas kadonnut, mut sen oon huomannut kuinka ihanasti toi aurinko tuolta paistaa! Sitä ollaan toisiaan jo odotettu! Se saa mielenkin ihmeellisen virkeelle :D Koulukin alko jo ihan todella sillä kokeita on tulossa... huoh! Muuten fiilis on tosi hyvä ja energiaa riittää:) Mä en oikeen tiedä mitä mun pitäis enää höpöttää et ehkä lähen kouluhommien pariin...
Kuullaan taas pian ihanaiset:) 
 PS. Teitä onkin jo 113 :O WOW!
PS.PS. Muistan vastaamaan tohon kysymykseen joka on tuolla oikealla reunalla:)
 photo maumlaumlauml_zpsd0651888.jpg photo maumljaaada043_zps338bf2c1.jpg photo maumlauml_zps8db1e1e2.jpg photo maumljaaada033_zpsd20a9267.jpg photo maumlaumlaumlauml_zps16ca73a0.jpg photo kenkulit_zpsdd8055e9.jpg photo aada_zps3b5364fe.jpg photo maumljaaada049_zpsc8461eff.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti