24. tammikuuta 2013

iske mulle silmää jos näät mut;)

Moi kaikki:)
Mun viikko ei ollutkaan kiireinen niin kun sen piti olla. Kaikki menot alkuviikosta peruuntui ja chillasinkin ihan vain kotona. Mun viimeiset kaksi päivää olen ollut Aadan kanssa. Ei olla Aadan kanssa nähty tai kuultu ainakaan yli puoleentoista viikkoon, joten on ollut hyvä päivitellä hieman kuulumisia! Mä meenkin huomenna koulun jälkeen Iinan kanssa ja sit alkaakin viikonloppu<3! Viikko on mennyt ihan kauhean nopeesti ja ei sitä vaan tajua että huomenna viikonloppu alkaakin jo! Ihan hyvä joskus näinkin päin:) Mua ärsyttää aivan sikana toi kauhee pakkanen!! Mikä voikaan olla raivostuttavampaa kun kylmä talvi! Menis äkkiä pois.Mä olen myös miettinyt sitä perhepostausta ja musta tuntuu ettei siitä tule mitään. Pitäiskinkö uuden kyselyn vai olisko suoraan jotain ehdotuksia mitä haluaisitte?:) Rentouttavaa loppu viikkoa kaikille<3
 
 photo mauml5_zps10e22fc2.jpg photo mauml2_zps383bb652.jpg photo aada1_zps2bf191e0.jpg  photo mauml3_zps6b73ccf4.jpg photo mauml1_zps182fb2eb.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti