30. tammikuuta 2013

Haaste

Moikka!
Mä olenkin tän päivän kotona kun aamulla oli kipeä olo... Mulla on siis rutkasti aikaa tehdä haaste jonka sain jo vähän aikaa sitten.
Eli haaste menee näin.
 
-Kerro 11 asiaa itsestäsi
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät
11 asiaa itsestäni.
 
 1. Mikä on sun lempibändi?
Mulla ei ole mitään tiettyä lempibändiä. Mä kuuntelen enemmän laulajia jotka
laulaa yksin:D
 
2. Jos oisit poika, millanen poika oisit?
Voin sanoa että olisin isoveljen tapainen poika. Käyttäisin tyylikkäitä vaatteita ja kävisin salilla useasti!xD
 
6. Keräiletkö jotain?
Juu, kenkiä<3
 
3. Ketä oot sun kaveriporukasta?
No mulla ei oo ns. kaveriporukkaa. Oon enemmänkin ihminen joka liikkuu kaksistaan ystävien kanssa, mutta jos joku pitää sanoa niin oon se ihminen jolta pyydetään apua ja sit mä oon semmonen pieni naurattaja:D
 
4. Ootko kokenut jotain kauheeta?
Kyllä olen. Ei siitä sen enempää.
 
5. Mikä on sun suosikki juhla? Miks?
No aivan varmasti joulu. Sillon ollaan perheen kanssa ja saa syödä mielin määrin.
 
Keräiletkö jotain? Mitä?
Juu, kenkiä!
 
7. Miks aloit kirjottaa blogia?
Koska sain kameran ja haluasin kertoa elämästäni ja arkipäivän asioista päällipuolin.
 
8. Tykkäätkö tällasista haasteista? Why?
No jaa:D
 
9. Jos sua pyydettäis Iholla sarjaan, menisitkö?
Kyllä ehdottomasti menisin:)
 
10. Ootko hyvä laulamaan?
Enpäs osaa sanoa:)
 
11. Jos näkisit Robinin, mitä sille sanoisit/tekisit?
"moi!:)"
 
Mä en laita haastetta eteenpäin. Kiitos Viiville haasteesta!:)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti