26. heinäkuuta 2014

Morning smoothie

5 

Oikein ihanaa huomenta kaikille! 
Aamut taitaa olla mulle se paras vuorokauden ajoista. Rakastan juoda kahvia, ja syödä kun ei ole kiire mihinkään. Arkena tykkään herätä aikasemmin, jotta ehdin suorittaa kahvin juonnin yms rauhassa. Ne on niitä pieniä asioita jotka mulle merkitsevät todella paljon. 
Tänään heräilin viimeistä kertaa Helsingistä ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, illalla tämä tytteli onkin jo kotona. On ollut hirmu opettavaista asua yksin vieraassa kaupungissa ja vailla "oikeata" tekemistä. Onneksi tylsiä päiviä täällä ei ole kuitenkaan tullut. Tämä paikka missä asustelen on mulle kuin toinen koti. Uskon että tulen jatkossakin tänne hiukan "hengähtämään" kun olo tuntuu siltä. On todella lohduttavaa tietää, että jossain on joku muu turvapaikka, kuin koti.
Sitten Smoothie asiaa! Mä sitten rakastan smootheja. Siis aivan älyttömän paljon ja voisin melkeinpä elää niillä. Viimeisen aamun kunniaksi tein aamupalakseni smoothien. Smoothiessa on oikeastaan kaikki samat ainekset jotka syön joka ikinen aamu aamupalaksi, eli rahkaa, mautamatonta jogorttia, mansikkaa ja banaania. Eli koostumus on vain eri. Super hyvää ja terveellistä. 

Mulla on tänään vielä jotain tosi jännää tiedossa, ennen kotiin lähtöä ;-) Siitä ehkä myöhemmin...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti