24. heinäkuuta 2014

BANANA

2
3 Mulla on teille jotain ihan mieletöntä jaossa. Ainakin kaikki herkkusuut , lukekaa tämä. Lueskelin yhdestä blogista ohjeen terveelliseen banaani jäätelöön. Näin kesäisin tulee herkuteltua aivan liian usein, joten siksi tämä pelkästä banaanista valmistettu "jäätelö" on parasta mitä olen pitkään aikaan kokeillut. Ainoa asia mitä tarvitset on banaani!

Resepti:
Tarvitset banaanin (riippuu kuinka paljon haluat annokseen, mutta yhdelle riittää vallan mainiosti vain yksi banaani). Mieluiten banaani saisi olla aika kypsä. Mitä kypsempi sen parempi. 
Pilko banaani pieniin osiin ja laita pakastimeen. Odota, että banaani on jäätynyt kunnolla (mitä pidempään sen parempi). 
Ota banaani pakastimesta ja "murskaa" se.


Ja se on siinä. Aivan mielettömän hyvää ja terveellistä.
Voit laittaa jäätelön kanssa mansikoita tai kehittää sen kaveriksi vaikka suklaakastiketta, mutta näinkin maistuu se erittäin hyvältä! Menee mulla läpi kermajäätelöstä (!!).
Toivottavasti joku herkkusuu innostui yhtä paljon kuin minä. Mä taidan pitää loppukesän pakastimessa aina banaaneja :-D
1

4 kommenttia:

  1. Minustakin toi on tosi hyvää!!! :)) itse oon laittanut myös jäistä maitoa sekaan!! :)) ja silloin tällöin vaniljasokeria!!

    VastaaPoista
  2. Hyvä idea toi jäinen maito! Täytyykin ensikerralla kokeilla. :-)

    VastaaPoista
  3. Nam! Kuulostaa kyll tosi hyvältä, pakko kokeilla :)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    ps, käy tsekkaa mun blogi! siellä on käynnissä giveaway! :)

    VastaaPoista
  4. No hyvää se onkin, ja suosittelen :-)

    No mäpä käynkin :-)

    VastaaPoista