15. elokuuta 2013

Boyfriend

 photo 10_zpsc603d627.jpg
 photo 1_zpse7cf9986.jpg
 photo 4_zpsbd3e43d7.jpg
 photo 11_zps89e63c5a.jpg
 photo 3_zpseb27cd58.jpg

Moikka! Mä oon ostanut jo nämä mun boyfriend farkut jo kesällä alennuksesta 18e Lindexistä. Mä odotan innolla syyspäiviä kun saan laittaa nämä ihanuudet jalkaan. Paita onkin ostettu gtstä, viimeisellä helsinkireissulta. Tänään myös postista tuli kaksi asiaa. Mun objektiivi meinaan ja vähän meikkejä. JeeJee! Mun kouluviikko on ihan jo lopuillaan. Viikko ei ole ollut niinkään raskas mutta aika hitaasti aika on mennyt. Eilen mä sain kokea elämäni ensimmäiset Ranskan tunnit. Tätä mä olen odottanut! Mä olen muutenkin ihmeen innoissani näistä koulujutuista. Mua kiinnostaa lukea historiaa ja fysiikkaa illalla ennen nukkumaan menoa!? Mitä tämä tarkoittaa :D Toivottavasti innostus kestää. Huomenna onkin ansaittu perjantai ja viikonloppu! Odotan. -Voikaa hyvin murut! Kuullaan taas pian<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti