12. elokuuta 2013

Black and White

 photo ootd211_zpsc9225b45.jpg
Päätin laittaa teille tänne ei-julkaistuja kuvia. Tänään se siis alkoi, meinaa koulu. Kymmenen viikkoa meni kuin silmissä. Tosi outoa ajatella,että viimevuonna olin koulun nuorin ja ensvuonna olen koulun vanhin. Mä odotan kyllä kieltämättä innolla tulevaa vuotta!
 photo ootd135_zps501f8e13.jpg
Koulussa tänään oli vasta luokanvalvojan tunteja, mutta huomenna alkaa se arki ihan toden teolla. Aamu alkaa heti valinnaisilla :) Musiikkia siis! Tänään kuitenkin koulun jälkeen mentiin Annun ja Joonaksen kanssa kaakaolle. Olipas kiva viettää aikaa tänään kolmestaan. photo ootd219_zps1fde832e.jpg
Mä kävinkin tänään vasta ostamassa itselleni kalenterin. Hups! Mä olen mennyt niin fiiliksen mukaan näissä koulu jutuissa, että asiat ekana tärkeysjärjestykseen. Mä en viitsi stressata kalentereista ja vaatteista (ainakaan vielä).Fiiliksen pohjalla kun menen, mä olen henkisesti paremmassa kunnossa :D Mä ajattelin nyt katsoa HoliDay leffan ja keittää kaakaota itselleni. Aikaisin myös nukkumaan, sillä se on lukuvuoden ensimmäinen 8 aamu. Tästä se arki lähtee... Heissan kaikille ihanille lukijoilleni<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti