11. joulukuuta 2012

Ylä-&alamäkiä

Moi(:
Siis en vieläkään osaa kunnolla käyttää tota Flickriä, mutta ainakin nyt joku kuva tulee!(:
Mulle kuuluu nyt ihan hyvää mut tuntuu että elämä on vielä vähän epätasapainossa, tässä on ollut aikalailla erillaisia asioita ja jokasessa asiassa menee jonkun aikaa sulatella... Mä oon mun päivät aika pitkälti viettänyt Aadan kanssa tai kokeitten lukiessa:/ Vielä olis ton koulun kanssa viime rutistukset ja sit saa hengittää!:) 
Olin viikonloppuna Kiskossa ja se teki hermoille tosi hyvää. Sai vaan olla ja ei tarvinnut miettiä ja mennä koko ajan.:)
Tä viikko on alkanut ihan suht hyvin(: ja ihan viimeset kokeetkin on kohta ohi!:)) Aaahh:)) 
Mä meenkin lukemaan vielä fysiikkaa joten heippa ihanaiset ja tervetuloa uudet lukijat<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti