4. lokakuuta 2016

OUTFIT

s17
idkuva s23s3
s27 s21s20

PHOTOS BY SOFIA SALO
PANTS/ZARA SHIRT/H&M SHOES/ZARA BAG/MANGO

Heippa, 

Voi kuinka aika on kulunut mielettömän nopeaa vauhtia. Viimeisestä postauksesta on aikaa jo päälle viikko. Vihdoin koeviikko on ohi ja uusi jakso rytmittämässä tätä arkea. Ja hyvä niin.  

Mun viimeviikot ovat olleet hyvin mielenkiintoisia. Aika erilaisia, mitä yleensä, mutta silti niin tapahtumarikkaita. Olen ollut jopa niin syvällä ajatuksissani, että olen unohtanut koko blogin ja sen olemassaolon. Ja pakko myöntää, että hyvin harvoin käy näin.  

Joka tapauksessa syksy on nyt saapunut ja sen mukana värikkäät lehdet ja kylmä syystuuli. Varpaat palelevat ilman villasukkia ja nahkahanskat ovat löytäneet vakiopaikkansa -nimittäin käteni.  

Mutta tiedättekö mitä?  

Minua ei haittaa. Ei ihan oikeasti, vaikka vihaan kylmää ja tulevaa talvea yli kaiken 

Olen tämän vihaamisen yrittänyt kääntää positiiviseksi ja ihan tietoisesti. Niin kun kaikki muutkin negatiiviset asiat.  

Olen yrittänyt rakastaa arkea taas vähän enemmän ja aikaisia aamuja. Ei siinä, etteikö niissä olisi ennenkään ollut mitään vikaa, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että ihmiset ympärillä haaveilevat vain lomasta ja lämmöstä.  

Kun se elämä nyt vaan on tässä ja nyt. Arjessa meidän mukana. Elämä siis. Miksei me yritetä tehdä siitä arjesta juhlaa. Niin kun jossain mainoksessa onkin sanottu. 

Nyt vasta olen tajunnut sen. Arki on juhlaa ja me teemme siitä elettävän. 

Toinen ajatus mikä tällä hetkellä mielessä pyörii on kiitollisuus.  

Kun on muuttanut omasta turvallisesta kodista suureen maailmaan ja vielä ihan ypöyksin, tuntee sitä olonsa joskus tosi yksinäiseksi 

Niin tunsin minäkin.  

Mutten tunne enää. Olen ymmärtänyt viimekesän muuttaneen taas ajatuksia ja oletuksia. Oletuksia ystävistä ja ihmisistä ympärillä.  

Minulle on muodostunut aivan mielettömän hieno ystäväpiiri Helsinkiin. Niin hieno, että ajattelen heitä Salossa ollessani. Puhun heistä äidilleni kaupassa seistessäni ja mietin heitä nukkumaan mentäessäni.
  
Ja kyllä vain turvalliset ihmiset ympärillä tekevät turvallisen olon. Ja mikä tärkeintä; olon, että olen kotona. 

Tälläisiä ajatuksia tänään.

Asusta sen verran, että kyseinen setti on löytynyt päältäni jo monena päivänä. Mielettömän helppo ja yksinkertainen. Helposti lähestyttävä, muttei liian tavallinen.  

Ihanaa viikkoa teille jokaiselle <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti