26. elokuuta 2016

SMOOTHIE

s12s11idkuva

PHOTOS BY ME
SMOOTHIE

Aina pienestä pitäen olen suosinut jugurtteja, rahkoja, viilejä ja vanukkaita (tottakai). Jostain syystä mun mieleeni on aina ollut kaikki sellaiset syötävät, jotka voi syödä lusikalla eikä tarvitse niinkään pureskella. Nyt myös mun suolistosairauden myötä, olen joutunut miettimään minkälaisena haluan ruuan syödä. Ja pakko sanoa, että vatsa kestää parhaiten nimenomaan smoothieita, 

Mun aivan kaikkien aikojen lempparismoothie on niinkin perus, kuin; mustikka, mansikka, banaani ja rahka -smoothie. Tämä on mun aamupala ja välipala. Aina hyvää ja raikasta. Eniten ehkä tykkään tästä myös siksi, että se tuo kesän mieleen. <3

Nyt on aika viikonlopulle, mutta sitä ennen on nasutuksen aika. Viime vuonna tähän aikaan itseäni ainakin pelotti ja jännitti koko päivän, mutta tänä vuonna rooli onkin aivan toinen. 

Ihanaa viikonloppua kaikille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti