26. syyskuuta 2015

R U U S U T A R H A

ruusu12ruusu30idkuvaruusu39ruusu10ruusu22ruusu32ruusu37ruusu41ruusu28

PHOTOS BY VALMA SOL
SHIRT/MANGO JEANS/CUBUS SHOES/ZARA VEST/H&M

Oikein ihanaa huomenta kaikille! 

Mulla venähti eilen aika myöhään, tai no en ajatellut tulla vasta yöllä kotiin, mutta näin pääsi käymään. Super hauskaa oli viettää aikaa sittenkin hiukan isommassa porukassa ja kerrankin aivan lähellä mun kämppää. Eilinen pävä oli muutenkin todella onnistunut. Sain ihanan Valman asettumaan kameran taakse ja kuvaamaan mua. Olen monta kertaa lenkillä juossut tuon mielettömän puutarhan ohi ja aina haaveillut pääseväni kuvaamaan sinne. Eilen päätettiin Valman kanssa laittaa päämme yhteen ja toteuttaa haaveeni. Minusta kuvista tuli aivan mielettömiä! Iso kiitos Valmalle<3 

Asusta sen verran, että se on eksynyt mun päälle jo parina edellisenä päivänä. Jos ilma on viileämpi voit kätevästi laittaa nahkatakin nahkaliivin sijasta. Toimii niinkin älyttömän hyvin! Mun vanhasta mekosta on päässyt sen vyö kaulaa ympäröimään. Olen muutenkin todella innostunut tosta skinny scarfista! 

Nyt ei auta muu, kun lukea ja lukea ja lukea... Historia ja englanti, täältä tullaa (10 hymiötä).

4 kommenttia: