16. elokuuta 2014

-

26

1 1725410627
23
187
Photos by Anniina Helenius
Shirt Brother´s
Jeans Villa Coco
Shoes H&M
Bag H&M
Neclace Weekday

Heij ja ihanaa viikonloppua!
Mä tulin teille näyttämään mun päivän asua. Olenkin extra innoissani tästä kokonaisuudesta. Voi johtua mun uusista housuista jotka rikoin polvien kohtaa. Korot antavat naisellisen säväyksen asuun. Ja vaikka asussa onkin pelkkää sinistä ja mustaa, minusta se on raikas ja syysmäinen. Jos ilma olisi ollut kylmempi, olisin yhdistänyt asuun mustan pitkän takin ja harmaan kaulahuivin. Löysä niskanuttura tekee kuitenkin olosta rennon ja sopivan viikonloppuun. Mitäs te tykkäätte? 
Mä olen niin väsynyt ensimmäisestä kouluviikosta. Nukuin yöt aika heikosti ja koulussa piti olla super tarkkana uusien asioiden suhteen. Siksi nautinkin tästä viikonlopusta. Mulla on ollut tänään myös ihana "kaveripäivä" Näin heti aamusta Iiristä, ehdin nauttia myös Alinan seurasta ja illan vietin Anniinan kanssa. Mun ilta jatkuu tästä kuitenkin vielä, joten heipat ja kuullaan ihan pian :-)

4 kommenttia: