31. heinäkuuta 2014

One way

131218
Mulla on ollut tänään ihan huippu päivä. Näin todella pitkästä aikaa Millan, ja jo heti aamusta. Käytiin Salon pari kirpparia läpi, istuttiin heillä kahvilla ja pyörähdettiin meilläkin. Juteltiin ummet ja lammet ja oli vaan todella ihana nähdä toista<3 Sen jälkeen, näin Kaisan. Myös todella pitkästä aikaa! Oli huippu kivaa nauraa jutuille ja päivitellä kuulumisia. Kaisa oli myös innostunut kuvaamaan mua ja hän sai mitä halusi. 
Ostin kirpparilta tällä viikolla noi housut. Musta ne ovat todella hyvä kirppislöytö pitkään aikaan. Joudun ompelemaan niitä vielä pienemmäksi ja lahkeita pitää myös lyhentää, mutta hiljaa hyvää tulee. Uusin löytö kuitenkin on nuo kengät. Ensimmäistä kertaa elämässäni noin lyhyt korko, mutta musta aika simppelit ja erittäin käytännölliset, juuri lyhyen koron takia. Päälle pääsi taas H&M:stä ostettu Crop top ja kaulakorut, jotka riippuvat kaulassa joka päivä. Mutta ei se mitään. 
Huomenna illalla bbq partyt, ja meille saapuu päivällä remppamies.. Jännää. 
Mutta nyt hyvää yötä ja loistavaa tulevaa viikonloppua<3

7 kommenttia:

  1. Pakko sanoo et nyt häiritsee ja pahasti kun kuvat on erikokoisia D:

    VastaaPoista
  2. Yleensä mulla ei kaikki kuvat olekaan saman kokoisia :-)

    Ja kiitos Amina<3

    VastaaPoista
  3. Miten löydät yleensä kivat kuvauspaikat? :-) oon miettiny tätä tosi kauan, koska sun kuvat on aina otettu kivannäkösissä paikoissa!!

    VastaaPoista
  4. No itseasiassa mä käytän aika paljon aikaa kuvauspaikkojen miettimiseen. Tosi usein kuvauspaikka rakentuu mun asun perusteella. Muutenkin mautolla ja kävellen liikkuessa, osaa nykyään katsoa uusia kuvauspaikkoja eri silmin, kuin esim. vuosi sitten. :-)
    Kiitos kommentistasi, ja mahtavaa, että ruudun toisella puolella huomataan kuvauspaikkojen kauneus.

    VastaaPoista