21. huhtikuuta 2014

outfit

125118910
Heissan ja ihanaa aurinkoista Maanantaita! Mulla on ollut super hyvä päivä tänään. Heräilin vasta kympiltä ja lähdin siitä sitten juoksemaan. Oli ihana purkaa ajatuksia juoksemisen kera. Sen jälkeen lähdin Kaisan kanssa. Ei olla hänen kanssa nähty moneen viikkoon, joten tuli hyvään saumaan näkeminen. Käytiin piuhailemassa ja kuvaamassa tietysti. Mulla oli hame tänään päällä, sillä täällä Salossa ulkona on mitä mielettömin ilma<3 +18 on tainnut olla täällä, joten kylmä noilla vaatteilla ei tullut. Mun hiukset näyttää myös hieman hassuilta. Mä en ole meinaan tehnyt niille pesun jälkeen mitään. Aivan natural siis. Mulla on tänään suunnitelmissa pitää nokka tiukasti kiinni Ranskan kirjassa... Kai se tästä. Loppu tsemppi (eikö niin?) Ei tässä muuta, heippa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti