31. lokakuuta 2013

laiska bloggaaja

iphone 006
Hej alla! Jag är trött. Mä olen ihan huisin väsynyt tästä viikosta ja harmittaa itseäkin kuinka vähän mulla on "omaa aikaa". Syksy on pahinta aikaa bloggarille kun kotiin tultua ulkona on jo ihan pimeetä ja asukuvat ottamatta... Noh, mä en ole myöskään ahkerasti ottanut kuvia instagrammiin (joka on "juttaannaa") tai muuten ihan höpöhöpö kuvia. Eiköhän se tästä.6
Sovittelin aivan ihanaa paitaa joskus pari viikkoa takaperin. Paita onkin ehtinyt pyörähtää täällä blogin puolella. Eilen tosiaan sovittelin huomisia vaatteita illaksi. Olen ihan super innoissani kun tyttöjen kanssa päätettiin järjestää pienet pippalot! No joo, ehkä myöhemmin niistä lisää :)5
Nyt otan kaiken irti omasta ajasta! Toivottavasti kuulette musta pian (uskon niin). Heippa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti