20. kesäkuuta 2013

Tammerfors

 photo me_zps6c40591b.jpg
 photo me1_zps8ccf8978.jpg
 photo me2_zpsc93d2ccf.jpg
 photo me3_zpsa21da468.jpg
Heippa!
Elikkäs lähdettiin Emilian kanssa maanantaina aamujunalla kohti Tamperetta. Lähdin vähän niinkun matkaseuraksi, kun Emilian piti hoitaa pari lukioasiaa. Kun oltiin saatu asiat hoidettua, suunnattiin tampereen koskikeskuskeen. Mun mukaan tarttui kaksi valkoista paitaa jossa kummassakin on selkä auki. Haha... Näätte niistä kuvia myöhemmin. Siitä sitten mentiinkin Emilian isovanhemmille yöksi. Tiistaina lähdettiin kolmen junalla takaisin Saloon Turun kautta. Päällipuolin matka meni tosi hyvin ja parhaassa seurassa. 
Mun päivä tänään ei olekaan ollut yhtä hyvä kuin edelliset. Mun juhannussuunnitelmat peruuntus ja päätinkin sitten lähteä mökille viettämään jussia. Kaikille perheenjäsenille se ei kuitenkaan ole ok mennä  mökille heidän kanssa -.- No voih. ei voi mitään. Jospa mä sitten Juhannuksena postailen MÖKILTÄ. Uskomatonta että nään senkin päivän :D 
Mä lähden tästä nukkumaan. Öitä ihanaiset! PS. Teitä onkin tullut viimeaikoina lisää. Kiitos suuresti teille<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti