25. kesäkuuta 2013

Flowers & Blue Skirt

 photo sininenmekk002_zpscfe0db32.jpg
 photo sininenmekk046_zps0c6858ca.jpg
 photo sininenmekk007_zpsdc8db0a6.jpg
 photo sininenmekk040_zpse957186d.jpg
 photo sininenmekk013_zpsc476d04d.jpg
Heippa! 
Mun tänpäivän fiilikset on ollut ihan kesäiset<3 Käytiin Pauliinan kanssa aamupalalla(klo.13) Vuohensaaressa. Syötiin marjoja ja hedelmiä<3 Aurinko lämmitti ihanasti rannalla ja saatiin vaihdettua kuulumiset. Toivottavasti tämä tapahtuisi useammin. :) 
Mä oon jonkun aikaa ettinyt tuollaista sinistä mekkoa. En ole kuitenkaan täydellistä löytänyt mistää, kunnes pari päivää takaperin kävin pyörähtämässä Lindexissä ja löytyi tämä ihanuus. Toki 42 kokosena ja helmaa riitti melkein nilkkoihin saakka :D Päätin kuitenkin ostaa tämän ihanuuden (7e) ja muokkailla siitä mulle sopivan. Siitähän tuli parempi mitä ajattelin. Olen nyt ihan In Love tähän mekkoon. Toivottavasti hame pääsee kovaan käyttöön. 
Mulla onkin perjantaina ensimmäinen ripsienhuolto. Jes! Tätä olen odottanut. Ripsiä tuntuu lähtevän päivä päivältä enemmän. Onneksi timantit ovat säilyneet ;) Ihan mahtavaa myös, että ilmat ovat nyt tälläiset! Olokin on paljon energisempi, kuin sateisina päivinä. 
Nyt mä lähden tästä koneen ääreltä:D Ihanaa loppuviikkoa kaikille! Kuullaan taas :)

2 kommenttia: