19. tammikuuta 2013

Cooold!!




Heijjj:)
Mä oon viettänyt lauantain pääosin kotona<3 Aamu alkoi kahvilla ja meninkin nopeasti keskustassa käymään äidin kanssa. Ostin kaikkea pientä tarvittavaa. No tulin yksin kotiin ja söin puuroa aamupalaksi<3 Siivoilin/sisustin huonetta ja kuuntelin musiikkia. Ajattelin tulla lisäämään parit kuvat tältä päivältä ja musta toi kultanen kehys on upea koska siinä ei ole enää peiliä. Päätinkin sen sitten tuohon sängyn yläpuolelle ripustaa. Saas nähdä löytääkö se vielä jonkun muun paikan:)
Aloitin muuten dietin vähän aikaa sitten ja olen hurjan innostunut siitä. Nyt sitä tajuaa mitkä kaikkea suuhunsa laittaa. Toivottavasti terveellinen elämäntapa mulla alkoi nyt:)
Mukavat viikonloput ihanaiset!:)<3

 photo sisustuts018_zpsefc40841.jpg photo sisustus_zps1c4c6d8f.jpg photo mauml1_zpsd5fdc28a.jpg photo cafemaku_zpse54fa96b.jpg  photo puehlinn_zpsc4e63c45.jpg photo mauml2_zpsc10f31a2.jpg
Tossa muuten yksi paita Turun stockmannilta! Siitä on jo tovi aikaa kun sen ostin:)

 photo sisustuts021_zps20ae1d1c.jpg

6 kommenttia:

  1. Dietin? Jutta toivottavast et mitää kovin ankaraa diettii alottanu.. :)
    Oot täydellinen!:)

    VastaaPoista
  2. juu dietin ja en usko et se on kovin ankara:D ja hah! En ole täydellinen mutta kiitos<3!!

    VastaaPoista
  3. mitä miks dieetin ? :o sähä oot just sopiva nyt eikä mitää laihduttamisii kannata alottaa hei :) vaik se onki sun oma asia tietenki, mä koitan tiputtaa painoo vaa urheilemalla paljon jä syömällä sillee suht terveellisesti ja niin... vaikkei se varmaa onnistu koska mulla on niiiin huono itsekuri että :D Millanen se dieetti on, et syötkö kuitenkin kouluruokaa iha tavallisesti etkä jätä mitää aterioita pois ja nii ? vai millanen ? :)

    VastaaPoista
  4. No musta tuntuu että et nyt oli sopiva paikka dietille. Ja riippuu tosi paljon mitä koulussa on ruokana. Voin perjaatteessa syödä mitä vaan mutta vain tietyn kalori määrän:) Lenkkeily kuuluu tietysti asiaan:)

    VastaaPoista
  5. ihana toi pelum-paita <3 http://saratakesphotos.blogspot.fi/ käyks kattoo mun blogin hehe :) ja liity lukijaks jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
  6. kiitos ja käynkin katsomassa:)

    VastaaPoista