12. lokakuuta 2012

Lontoo täältä tullaan:)

Moikka!(:
Mulla olisi sitten huomenna lähtö Lontooseen ja ajattelin tulla päivittelemään ennen kun lähden!(: 
Mun viikko on ollut ihan kauhee ja mä toivon että tä paranisi tästä päivästä lähtien... Mulla on ollut toisaalta tänään ihmeen onnistunut päivä koska sain aloittaa aamun rauhalliseen tahtiin<3! Muut päivät ovatkin olleet aivan *****!!! Keskiviikkona mulla ei ollut edes voimia olla kolussa ja keskittyä, joten jäin kotiin... No ehkä tä loma todellakin tekee hyvää!(:<3 Mutta nyt innolla odottamaan huomista ja pitäkäähän tekin ihana loma ja mä palailenkin sitten tiistaina<3(: Heippa!:)

2 kommenttia:

  1. ihana blogi jutta rakas♥ laita tänne kuvaa niistä sun kengistä ja kaikista vaatteista ja muista mitä ostit lontoosta ! ku en pääse huomen kaupungille :c

    VastaaPoista
  2. kiitos lotta rakas<3! ja laitan kyllä(:

    VastaaPoista