21. syyskuuta 2012

Ruutuja ja Kaulahuiveja!

Moikka!(:
 Mun viikko on mennyt tosi nopeasti ja tähän viikkoon kuuluu niin hyvää kuin pahaakin...! Oon tänään kelannu koko päivän että Janina lähtee italiaan 3kk ja tä oli meijän vika viikko, jonka me kulutettiin ihan tyhmien juttujen parissa:/ No huomenna nähdään sit viimeistä kertaa...
Tänään mul oli ihmeen hyvä päivä, paitsi mun matikan koe meni kyl päin mäntyä!!! No eiköhän täst oo joku tie ylöspäin:D
Käväsin kaupungilla Emilian kanssa ja sen jälkeen meninkin Annia moikkaamaan pitkästä aikaa. Kun sain vihdoin aikaseks lähtee niin menin mummilaan käymään ja ehdottamaan mummille jos hän jaksaisi tehdä mulle viininpunaisen kaulahuivin(:<3 Mummin jälkeen menin Bedan luo purkaantumaan mun pienisä asioista ja sen jälkeen menin Valhojan hiekkakentälle Emilian ja Idan kanssa!(: (siel oli ihan jäätävän kylmä) Mutta huomenna tosiaan Janina, ja ehkä Merikin!(: Sunnuntai meneekin Annun, Emilian ja ehkä Iiriksen kanssa(:
Mukavaa viikonloppua kaikki ihanaiset<3(:
paita: H&M 19.95
kaulahuivi: H&M 9.95

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti